معرّفی من به خو انند گان وبلاگ

ادبیّات طنز تاریخ فرهنگ اجتماعی

سلام بردوست داران وبلاگ:من سیروس امیرمنصوری شاعردیوان گلهاو گلبرگها هستم. دیوانم حدودچهارصد صفحه (چاپ ممتاز آن هم منتشر شد)شامل غزلواره های سبک کلاسیک دوبیتی ها , قطعات ادبی و نثرنومیباشد( من شعر نورانثرنومیدانم) و برای اینکه شنونده یاخواننده خسته نشوند , قطعات را اکثراً در هفت بیت سروده و همة مقاصدم را در همان هفت بیت بیان کرده ام و اکثراً روی دستگاههای موسیقی اصیل ایرانی تنظیم میباشد . دست اندرکاران این نوع موسیقی میتوانند باذکر نام شاعر از آنها استفاده کنند. تخلّصم (نام شاعر در آخر هر قطعه) سیروس است طنز نویس هم هستم و کتابی در نثرنوشته ام بنام : عیب مرا بگویید بسوی خوشبختی بیشتر چه کنیم فرهنگ ما بالا تر برود؟ توام با طنز های شیرین که برندة سکّة طلا و لوح سپاس گردیده . تحصیلاتم لیسانس و مترجم گفتگو به زبان انگلیسی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,ساعت12:42توسط سیروس امیرمنصوری | |